Політика повернення коштів

Цей розділ встановлює політику повернення грошових коштів за придбаний доступ до додаткових функцій ("Преміум") на сайті ("Kleks", “Платформа”), розташованому за адресою www.kleks.com.ua та на його субдоменах.

У цих умовах "Користувач" відноситься до клієнта Платформи, що використовує будь-яку з наших додаткових Преміум послуг (кожен з них - "Користувач").

Загальні положення

  1. Користувач, який придбав Преміум і бажає повернути сплачені кошти, може надіслати запит до служби підтримки на електронну адресу [email protected] або звернутися безпосередньо до наставника в чаті в Telegram.
  2. Kleks здійснює повернення коштів, якщо звернення було надіслано протягом 48 (сорока восьми) годин з моменту покупки та за умови дотримання положень цієї угоди.

Повернення коштів для покупок через AppStore та Google Play

  1. Повернення коштів за покупки, здійснені через AppStore або Google Play, відбувається виключно згідно з правилами цих платформ
    • У разі підключення Преміум через AppStore або Google Play для повернення коштів необхідно звернутися до служби підтримки.
      • Повернення грошових коштів за покупки здійснені в AppStore або Google Play здійснюється відповідно до правил AppStore або Google Play.
    • Kleks не несе відповідальності за автоматичне продовження підписки, активоване через додатки завантажені в AppStore або Google Play.
      • Преміум підписка підключається за згодою Користувача на стороні AppStore або Google Play, з можливістю скасування останньої до настання дати наступного списання.
      • Скасування підписки відбувається згідно з політиками AppStore або Google Play.

Випадки, коли може бути відмовлено в поверненні коштів

Повернення коштів може бути відхилене у випадках:

  • якщо користувач не надіслав запит на повернення протягом 48 годин після покупки;
  • якщо покупка була здійснена через AppStore або Google Play (див. п. 3);
  • якщо користувач зловживає поверненням коштів у будь-який спосіб, зокрема, але не обмежуючись негайною повторною оплатою після першого повернення коштів і подальшим запитом на повторне повернення.

Скасування

У разі скасування Преміум підписки, Ви і надалі зможете користуватись її функціями до кінця поточного розрахункового періоду.

Ми використовуємо cookie для того, щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються для відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.

Політика щодо файлів cookie