Політика повернення коштів
Цей розділ встановлює політику повернення грошових коштів за придбаний доступ до додаткових функцій ("Преміум") на сайті ("Kleks", “Платформа”), розташованому за адресою www.kleks.com.ua та на його субдоменах.
У цих умовах "Користувач" відноситься до клієнта Платформи, що використовує будь-яку з наших додаткових Преміум послуг (кожен з них - "Користувач").
Загальні положення
- Користувач, який придбав Преміум і бажає повернути сплачені кошти, може надіслати запит до служби підтримки на електронну адресу [email protected] або звернутися безпосередньо до наставника в чаті в Telegram.
- Kleks здійснює повернення коштів, якщо звернення було надіслано протягом 48 (сорока восьми) годин з моменту покупки та за умови дотримання положень цієї угоди.
Повернення коштів для покупок через AppStore та Google Play
- Повернення коштів за покупки, здійснені через AppStore або Google Play, відбувається виключно згідно з правилами цих платформ
- У разі підключення Преміум через AppStore або Google Play для повернення коштів необхідно звернутися до служби підтримки.
- Повернення грошових коштів за покупки здійснені в AppStore або Google Play здійснюється відповідно до правил AppStore або Google Play.
- Kleks не несе відповідальності за автоматичне продовження підписки, активоване через додатки завантажені в AppStore або Google Play.
- Преміум підписка підключається за згодою Користувача на стороні AppStore або Google Play, з можливістю скасування останньої до настання дати наступного списання.
- Скасування підписки відбувається згідно з політиками AppStore або Google Play.
Випадки, коли може бути відмовлено в поверненні коштів
Повернення коштів може бути відхилене у випадках:
- якщо користувач не надіслав запит на повернення протягом 48 годин після покупки;
- якщо покупка була здійснена через AppStore або Google Play (див. п. 3);
- якщо користувач зловживає поверненням коштів у будь-який спосіб, зокрема, але не обмежуючись негайною повторною оплатою після першого повернення коштів і подальшим запитом на повторне повернення.
Скасування
У разі скасування Преміум підписки, Ви і надалі зможете користуватись її функціями до кінця поточного розрахункового періоду.